Sekapur Sireh

Di dalam kita beroleh keindahan dan ketenangan, terselit khazanah seni yang dianugerahkan oleh Allah kepada diri kita.....baik dari segi zahiriah mahu pun batiniah.....itu lah kesihatan.




Friday, January 6, 2012

Lintah laut sebagai bahan minyak membesarkan zakar


lintah laut ni walaupun sudah mati...tapi sel2 nya masih hidup...bila di peram dengan herba dan rempah ratus...sel2 nya akan aktif dan bangkit bila dipanaskan dengan aliran darah yang panas mengalir lancar...lemak2 nya membantu sebarang pengembangan dan pemanjangan yang dilakukan dengan kerap...walaupun faktor umur dikatakan tidak lagi membantu pertumbesaran tubuh badan...tetapi sel2 lintah laut ini bertindak dengan cara nya sendiri...iaitu membantu perkembangan sel2 otot yang diregang dengan kelebihan lemak minyak secara tersendiri...

lintah laut ni walaupun ikan dapat telan hidup2...ianya susah nak mati dan dihadamkan macam ikan2 atau tumbuhan2 laut yang lain...bayangkan lah, makanan lintah laut ni antara lain adalah debu2 pasir dasar laut yang terbaik dan terpilih...teman pernah try rebus, masukkan dalam oven, jemur keringkan lagi dan tumbuk sampai halus pong teksture daging nya ada yang hancur rapuh dan ada yang tidak hancur malah lebih keras dari batu (daging nya jadi seketul warna kelabu macam getah yang keras)...lintah laut ni juga berani makan ulat bulu laut yang beracun...

14 comments:

  1. TESTIMONI seorang lelaki...kikiki...

    Minyak lintah laut tu bukan minyak biasa tapi lemak dari lintah laut yang dimasak dengan herba2 dan di tapa...memang membantu melancarkan darah terutama pada batang zakar jika diurut berulang2 kali...dan hasil nya akan membesarkan jika selalu disapu urut hingga kering...minyaknya yang meresap akan menarik darah ke dalam batang zakar dengan lebih banyak lagi...hasilnya, batang zakar akan memanjang jika tetap di urut mengikut teknik2 nya yang betul...dari pengalaman saya, selepas 2 minggu urut setiap hari (setiap maam sebelum tidur atau selepas bangun tidur)...yang terbabik adalah pada waktu pagi...lilitan zakar akan membesar lebih 2 inci dan akan lebih memanjang 2 inci dari normal (ketika keras)...dan tetap besar walaupun dalam mode normal...

    rugi kalau takda walau sebotol minyak ni...buat la simpanan untuk waktu2 kesunyian nanti...hihihi...susah dah nak dapat minyak ni...kalau ada rezeki jumpa lagi minyak ni nanti saya akan cari lagi...lintah laut ni dapat naik dari perairan laut china selatan...laut yang betul2 luas...kurang pencemaran...sekarang ni pun lintah laut dah susah nak naik dan dapat macam dulu...nelayan dapat pun bila pakai pukat harimau...habis semua yang atas dasar di kukut naik...lintah laut ni duduk paling cetek pun 100 meter ke dalaman laut...kalau nak menyelam cari sekor pun kira nasib baik dapat...dulu saya ada try minyak lintah bukit tapa tapi tak kaw macam minyak ni...minyak ni meresap terus ke dalam zakar...takde lagi tinggal kesan minyak atas kulit zakar...kecuali rasa macam lembab kesat...sebab tu lah bila zakar "menyelam", rasa teror aje berenang2...ahahaha...minyak ni lagi bile meresap saja terus membengkak (bukan bengkak sakit tapi bengkak sebab zakar sudah penuh dengan aliran darah yang lancar)...kire jadi besar la...sebab otot2 zakar bukan hanya sekadar urat2 sahaja malah otot2 nya seperti sponge yang dapat mengisi kemasukan darah dan tekanan udara (pernafasan)...dan minyak ni juga boleh di bawa jimak sebagai rawatan jika isteri ada sakit keputihan...the best...kalo kene dengan air isteri memang tidak akan tak kalah (asalkan kepala kote telah kembang sepenuh nya dan kerandut buah zakar tidak lagi lembik untuk berjuang bersama2...kikiki)...minyak ni bila sudah dipanaskan dengan kepanasan batang zakar (bodyheat 10.9725mghz)...ianya akan memekatkan air si isteri dan akan jadi melekat (tapi tidak menjadi melecet)...kira rasa macam jadi padat gitu la...dan lagi yang the most important...minyak ni bila selalu di sapu asah kepada kepala zakar...kepala zakar akan boleh bertahan dengan lebih lama ketika dayungan manja berlaku...1 jam pun boley tahan takde dah rasa geli2...memang best...

    ReplyDelete
  2. Saya ingin tahu harga minyak lintah laut? dan no handset tuan utk di hubungi? sila email : aboodyhai@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. sama mcm saya gak..nak berhubung dgn pihak tuan..email saya aswad_r34@yahoo.com.my..

    ReplyDelete
  4. Sy nak miliki minyak ini bagaimana. Tolong email rasheadidobi@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Sy nak miliki minyak ini bagaimana. Tolong email rasheadidobi@gmail.com

    ReplyDelete
  6. saya nak miliki minyak ini bagaimana? email saya yoppiesadeli@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Sy pon nak jgk.. email mfanfitri@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. Sy pon nak jgk.. email mfanfitri@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Hubungi saya, saya butuh lintah laut. +6285888889708

    ReplyDelete
  10. Hubungi saya, saya butuh lintah laut. +6285888889708

    ReplyDelete
  11. brapa hrga minyak ni dan nom.tepon en.utk dapatkan minyak ni.email.carlzafran83@gmail.com

    ReplyDelete